زندگی کن! حتی اگر بهترین هایت را از دست دادی. چون این زندگی کردن است که بهترین های دیگر برایت میسازد. مرگ عزیزانت را تسلیت می گویم تاريخ : چهارشنبه بیست و چهارم آبان ۱۳۹۶ | 21:29 | نویسنده : معصومه ابراهیمی /کارشناس ارشد حقوق | ...